De mobiele site is nog in aanbouw en werkt mogelijks niet optimaal

Nitakkamptelex 2018

2018-07-23 21:30:00
-------------------
Liefste lezers en lereressen, na 16 vermoeiende stapdagen zijn we eindelijk aangekomen in het prachtige Banyuls-sur-Mer! We zitten op dit moment te genieten van lekkere mosselen en pizzas in een leuk restaurantje. Afgelopen nacht beleefden we helse avonturen door een stormwind die ervoor zorgde dat 3 tenten sneuvelden.Gelukkig was er Casa Di Jerre die de 7 arme zieltjes kon opvangen!Maar vandaag konden we dus genieten van het zonnetje op het strand en een warme douche op de camping. Ps vanaf nu noemen we Odi flamboyante Caracal. Kusjes en tot over een paar dagen! X

2018-07-21 19:08:00
Beste ouders, wegens de staking van Ryanair nemen we de trein in plaats van het vliegtuig. Zonder pech komen we de 26ste om 19u41 aan in Leuven.

2018-07-19 21:25:00
-------------------
Dag sprotjes!We vonden het wel een goed idee om jullie wat te vertellen over onze afgelopen dagen. Gisteren hebben we iets spectaculair meegemaakt, we waren getuigen van een shweira reddingsactie mit eine gigantoenische helicopter de geredde gappies waren ongedeerd#YOLO#OEF. We hebben gepit in een koeienwei#kapotkut bijna geen slaap. We zijn per ongeluk wat verder gestapt waardoor we nu overnachten op een halfuurtje van de stad der liefde (la pertus). challas a apoum

2018-07-16 21:53:00
Liefste lezers en lezerinnen, vandaag genoten we van een welverdiende rustdag die ons moest voorbereiden op de Col de Paracols van morgen. We vierden de overwinning van Frankrijk met een lekkere pizza en het gezelschap van de enthousiaste Philippe. Vandaag vroeg in ons bed en hopen op goede benen. Groeten vanuit Arles-sur-Tech! Trouwens, Quikke mag vanaf nu aangesproken worden met de welluidende naam Kwak, en Babita met krachtgrage grijze wolf.

2018-07-11 22:18:00
-------------------
How zeg, weeral veel beleefd hier ! Lukas was wat te onstuimig en sloeg erin zijn schouder uit de kom te krijgen. Na een reddingsactie in de bergen kon hij ons gelukkig meteen terug vervoegen. Hij leed naar eigen zeggen "meer pijn dan Jezus". Odi gaf iedereen het nakijken en beklom de Col Mitja in 48 minuten, naar eigen zeggen zonder een druppel zweet ! Babita deed gisteren veel dingen voor de eerste keer, waaronder een kip vastpakken. De vloek slaat nog steeds toe, stellen we vast. Gegroet ! PS. Jerre heeft het schuur en slentert puur natuur

2018-07-08 20:23:00
Beste telexlezers en broers,na 4 dagen werd het tijd dat we eens iets van ons lieten horen. We zijn goed aangekomen (met Fons bij ons!), en zijn vrolijk de bergen ingetrokken. Blijkbaar rust er een vloek op ons, want telkens als we onze tent willen opzetten barst de regen los. Ondertussen hebben we onze eerste inkopen gedaan en genieten we van big chap. PS. Maak jullie geen zorgen over de Ryanair-staking, we regelen het wel :-)