De mobiele site is nog in aanbouw en werkt mogelijks niet optimaal

Nitakkamptelex 2011

2011-07-27 14:50:10
-------------------
Onder een zacht zonnetje worden omeletten en hamburgers gebakken aan het kanaal in Carcassonne. Er moet natuurlijk stevig gegeten worden voor de lange trip terug. Om 5 na 7 zetten we voet op Belgische bodem. Groetjes, de Nitak.

2011-07-26 20:07:28
Iedereen kookt, de telex-schrijvers liggen in de tent en zien dat het goed is. Ook de regenwolken trekken graag eens op vakantie naar het mooie Middellandse Zeegebied, jammer dat onze agenda's samenvallen. Laatste nacht staan we op de camping om onze nachtrust te vrijwaren. Tot over 23 uur en 2 minuten!

2011-07-24 23:04:22
-------------------
't Is gebeurd. 18 dagen na ons vertrek in Merens-les-Vals zijn we, dik 190 km en ruim 70 stapuren later aangekomen op ons priv-strand in Banyuls-sur-Mer. We blikken met veel trots terug op ontelbare mooie momenten, zweterige dagen en koude nachten. Met acht dapperen hebben we onze missie volbracht: de GR10 is klaar. Onze tweedaagse recuperatieperiode is bij deze ingezet. Nachtelijke groet, de Nitak.

2011-07-23 22:05:06
Onder een stevige wind hebben we voor de laatste keer onze tenten opgezet. Nog een laatste nacht scheidt ons van de Middellandse Zee. Onder een grijs wolkendek spelen we ninja-spelletjes tot we er bij neervallen. Stevige linker vanop Pic de Quatre Thermes en een gelukkige verjaardag aan de mama van Seppe!

2011-07-22 20:37:40
-------------------
Over twee dagen telexen we vanop het strand, morgen genieten we nog een laatste keer van prachtige uitzichten en vanavond van een vuurtje. Net stevig gegeten na een even stevige col, nadat we na een heuse dauwtocht vanmiddag inkopen hebben gedaan. Een gelukkige verjaardag aan de mama's van Bavo en Leonoor!

2011-07-20 19:29:39
Lekker lang uitgeslapen onder een heerlijk zonnetje. Nu koken we ons potje met zicht op de Middellandse Zee en het Catalaanse hinterland. Alle lichamen staan scherp, de geesten zijn helder en de sfeer is om in te kaderen. Tot over een weekje!

2011-07-19 23:08:54
-------------------
Dag vrienden van de telex! Moeder natuur toonde zich vandaag van haar wisselvallige kant. Gelukkig hebben we kunnen genieten van een mooie zonsondergang na een stevig diner. Nu gezellig babbelen onder duizenden sterren. Groetjes van de 13 vrolijke vrienden!

2011-07-18 20:21:06
In alle rust en met volledige uitrusting wakker geworden - overwinning 1. Vandaag droog gebleven en kleren gewassen - overwinning 2. We zijn klaar voor onze finale 6-daagse. Van Hanna en de rest van de groep: GELUKKIGE VERJAARDAG DIMA!

2011-07-17 20:43:40
-------------------
Na een doorweekte rustdag met overstroomde tenten en overenthousiaste dansende bejaarden op een feest, komen we nu tot rust omringd door een clan zigeuners. Alles top voor de rest!

2011-07-16 21:11:21
Onder het alziende oog van een impressionante zwerm vale gieren en een loden zon daalden we tussen de mijn-overblijfselen af naar Arles-sur-Tech. De winkel werd leeggekocht en de mannen zijn fris gewassen. Wij genieten!

2011-07-15 21:27:02
-------------------
Morgen laatste flinke afdaling richting Arles-sur-Tech. De gedachte aan onze rustdagen daar doen ons al dromen van al het lekkers dat er bestaat. Onze knie-lijders zijn vanmiddag afgesplitst om hen de 1500m afdaling van morgen te besparen. We sluiten af rond een groots kampvuur.

2011-07-14 23:07:46
Als 8 ware helden trokken onze Nitakkers het Canigou-massief in. Na een waanzinnig lange dag heeft iedereen zich omver gegeten. Morgen uitslapen en opstaan met prachtige view. Nu slapen met Frans vuurwerk.

2011-07-14 09:15:54
-------------------
Na een rustige telexloze dag gaan we weer naar hogere sferen. De halve rustdag heeft ons deugd gedaan, we kunnen er weer tegenaan. Bonne quatorze juillet!

2011-07-12 21:43:32
In de namiddag terug samengekomen aan het water van Mantet. Na een slopende week morgen een rustige dag ingelast. Nu rustig genieten van klank- en lichtshow. Vele groetjes aan alle mama's, papa's, broers, zussen, oma's, opa's, vrienden, liefjes en sympathisanten!

2011-07-11 14:41:04
-------------------
We zitten nu op de col mitja onder een stralend zonnetje. Karlien is er even tussenuit voor een doktersbezoek maar alles is ok. we kijken al uit naar het weerzien morgenavond! Nu afdalen tot fris riviertje, na stijgen komt dalen. Tot morgen! De nitak.

2011-07-10 20:10:25
Ondanks kleine kwaaltjes onze bestemming in alle vroegte bereikt en lekker gewassen in een bergriviertje. Nu nog genieten van goocheltrucjes rond een kampvuurtje in de mist.

2011-07-09 22:14:58
-------------------
Vanmorgen koeien gejaagd, vanmiddag gesmolten onder de zon en vanavond geschuild voor de regen. Maar we zitten hier goed en hebben kilo's eten ingeslagen. Sfeer is top! Tot morgen, telex-volgers!

2011-07-08 19:34:21
Na onze tweede lange stapdag genoten van een terrasje. Nu een lekker potje koken tussen de wilde paarden. Slaapwel!

2011-07-07 20:41:12
-------------------
Honger als een paard, gezweet als een rund. Vroeg begonnen, laat geëindigd. Stevige dag maar het tentenkamp staat, in de mist. Nu slapen als een os.

2011-07-06 21:10:39
Met zicht op de cité van Carcassonne ons eerste feestmaal achter de kiezen. De sfeer zit goed, de benen zullen volgen. Morgen vroeg dag, we zijn er klaar voor.

2011-07-06 14:50:20
-------------------
Alle Nitakkers door de controles geraakt, onze pot Nutella helaas niet. Klaar om te boarden, tot over 3 weken!